وکیوم درام فیلتر

دستگاه وکیوم درام فیلتر (Rotary Vacuum Drum Filter (RVDF

روتاری وکیوم درام فیلتر از دستگاه های پیوسته فبلتراسیون می باشد که به صورت گسترده در صنایع شیمیایی ،دارویی ،معدنی و صنایع تصفیه پساب (آبگیر لجن) مورد استفاده قرار می گیرد . اختلاف فشار عملیاتی که منجر به عبور مایع ار پارجه فیلتر و شفاف سازی دوغاب می شود در فرآیند فیلتراسون توسط وکیوم درام فیلتر ، خلا ایجاد شده توسط پمپ خلا می باشد. در دبی بالای دوغاب ورودی به سیستم فیلتراسیون استفاده از سیستم های پیوسته فیلتراسیون اجتناب ناپذیر است دستگاه وکیوم درام فیلتر از کارآمدترین تجهیزات فیلتراسیون پیوسته می باشد. متخصصان شرکت تریس پس از سالها تحقیق و تلاش موفق به طراحی و ساخت دستگاه وکیوم درام فیلتر شده اند.لازم به ذکر است که شرکت تریس تنها سازنده داخلی دستگاه وکیوم درام فیلتر مباشد.
درتترکیبات با رس بالا عملا فیلتراسیون فشاری ( فیلتر پرس) قابلیت آبگیری مناسب را ندارد. در فیلتراسیون این موارد فرآیند عملیاتی فیلتر پرس بسیار وقت گیر و شستشو پارچه ها خود عملیاتی است که گاها از زمان فیلتراسیون بیشتر زمان میبرد. دستگاه وکیوم درام ساخت شرکت تریس با توانایی جدا شدن پارچه از سطح درام بدون آزاد کردن خلا و ماهش اختلاف فشار عملیاتتی چارچه فیلتر را به صورت پیوسته شستشو داده و از کور شده پارچه ها جلوگیری می کند.
از مزایای مهم این تجهیز کارکرد پیوسته و هزینه بسیار پایین نیروی کار و نگهداری می باشد. وکیوم درام فیلتر در ظرفیت های مختلف و با توجه به ضخامت کیک ، سطح فیلتراسیون مورد نیاز و میزان رطوبت کیک برای هر کاربرد مشخص، طراحی می گرددمتخصصان شرکت تریس آمادگی هرگونه مشاوره و طراحی در مورد دستگاه های وکیوم درام فیلتر را دارا می باشند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *